Orice reclamatie legata de starea produselor livrate catre tine va trebui sa fie adusa in atentia noastra in maxim 72 de ore de la primirea acestora, prin telefon sau e-mail: shop@electrecord.ro, urmand ca noi sa o solutionam. 

In cazul in care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectata, poti cere returnarea sumei incasate deja de catre noi, dar nu si despagubiri suplimentare. Valoarea maxima a obligatiilor noastre fata de tine, in cazul livrarii sau nelivrarii necorespunzatoare a unui produs, este valoare sumei incasate de la tine pentru respectiva comanda.

In cazul care te-ai razgandit asupra achizitiei facute de pe site, ne poti returna pachetul in termen de 14 zile si vei primi banii inapoi, cu conditia ca pachetul sa fie in aceleasi conditii pe care l-ai primit. Plata transportului comenzii iti revine tie, urmand ca mai apoi noi sa iti restituim contravaloarea produselor returnate, dupa ce se constata faptul ca acestea au fost in starea in care au fost expediate.

Daca ai ales rambursarea sumei platite la cumparare, iar produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii, mai putin contravaloarea transportului, pe cardul pe care l-ai utilizat pentru plata comenzii

Banii vor fi in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.

Vrem sa stii ca, din punct de vedere legal, nu poti face reclamatie pentru anumite produse, care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada sau deteriora rapid. Asa ca produsul pe care vrei sa il returnezi, trebuie sa fie in aceeasi stare in care el a fost livrat, in ambalajul original, cu tot cu folia protectoare (daca exista), cu toate accesoriile care il insotesc, fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului, cat si in cazul accesoriilor aferente, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (instructiuni, facture fiscala, etc).

Cand vom primi coletul de la tine, il vom verifica, daca indeplineste conditiile de mai sus, in caz contrar il vom refuza. Vom refuza coletele care contin produse care sunt in alta stare decat cea initiala, cele ale caror returnare nu a fost anuntata catre noi in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului, ca urmare a ambalarii necorepunzatoare.

Se excepteaza de la conditiile de mai sus, doar in cazul in care produsele livrate nu corespund cu specificatiile mentionate in comanda ta.

Aceste reguli legate de restituirea in starea originala a produselor se aplica, cu exceptia acelor situatii in care defectele de fabricatie s-au constatat dupa desigilarea comenzii.